od Krause86

#48204 Pandora Bracelets Goedkoop

Pandora Bracelets Dames Disney-serie The Lion King-sieraden omvat deze sterling zilveren armband, gedetailleerd met de gravure "Remember who you are" als een herinnering om precies dat te doen - en om te herkennen wie je wilt zijn. De Disney-armband is onderbroken door een goudkleurige zirkonia-steen in een ster-setting en heeft de afbeelding in reliëf van het jonge en speelse welpje Simba op de sluiting.

De klassieke bedelarmband is opnieuw uitgevonden met deze prachtige Pandora Bracelets Nederland open armband - modern, verfijnd en gemakkelijker dan ooit te dragen. Deze slanke stijl is gemaakt van sterling zilver en heeft eindkappen met reliëf om je schatten op hun plaats te houden. Draag deze Pandora-armband alleen, versierd met je favoriete bedels of gelaagd met andere armbanden als een gedurfd statement.

Kies voor stijl met onze Pandora Bracelets Heren, exclusief met de hand afgewerkt. Gemaakt met inventiviteit en gedragen met verbeeldingskracht, is de slanke en slanke sterling zilveren armband minimaal gedetailleerd met onze klassieke logobalsluiting. Laad het met je persoonlijke bewerking van maximaal 30 betekenisvolle micro-hangende bedels uit de collectie, waaronder de Pandora Me My Safety Chain-bedel en de Pandora Me My Spacer-bedel, om je verhalen precies te bewaren waar ze horen te zijn - dicht bij jou. Pandora Bracelets Goedkoop zijn slanker dan Pandora Moments-armbanden en zijn alleen compatibel met Pandora Me mini-bedels.